poniedziałek, 18 marca 2013

oszukany suflet z 3 rodzajami sera

mąka
cukier
proszek do pieczenia
pieprz, sól
6 jajek
mleko
twarożek - jak wiejski
tarty cheddar
serek kremowy- jak mascarpone
masło


Wymieszać mąkę, cukier, proszek  do pieczenia i przyprawy. Rozgarnąć i roztrzepać jajka. Wlać do maki i wymieszać. Dodać mleko aby masa była lekka. Teraz dołożyć sery i kawałki masła. Wysmarować foremkę masłem i wstawić do piekarnika na 40 min.








Użyłam serów: cheddar, serek wiejski, odrobina koziego sera twardego i philadelphia.  Białka ubiłam na sztywno, dodałam żółtka i resztę składników zgodnie z przepisem. Mąki dodałam 6 łyżek. Sery wymieszałam razem i dodałam mleka tyle aby masa stała się płynna a nie stała. piekłam 40 min w 220 st C. Wyszedł pyszny, lekki, ale sycący. Trzeba go jeść na ciepło, potem gdy wystygnie traci na smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz